Головна Новини Супутникового телебачення Телекомпаній Інші новини Блоги Досьє Українські телекомпанії Світові телекомпанії Телеведучі Супутникові оператори Аналітика Україна Світ Інтерв'ю Спорт на ТБ Кіно Мультимедіа Фото Відео Супутникове ТБ Ключі до супутникових каналів Biss Cryptoworks Nagra Seca Viaccess Videoguard Таблиця частот Amos 4°W Astra 4.8° Е Hot-Bird 13°E Eutelsat W4 36°E Hellas Sat 39°E Экспресс АМ22 53°E ABS 1 75°E Ямал 201 90°E ТелеBIZ ТелеLIVE Backstage Live Телеляпи Інше Контакти

Через три місяці телеканали можуть відмовитись від української мови

Розмір тексту:   Розділ: Новини телекомпаній Опублікував: Павло Мандрик14 серпня 2012 р., 16:35
Через три місяці телеканали можуть відмовитись від української мови

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення через 3 місяці скасує у бланку ліцензій графу "мови".

Зміни пов`язані із набуттям чинності закону "Про засади державної мовної політики".

Про це повідомив голова Нацради Володимир Манжосов, пише "ТК".

Пан Манжосов підкреслив, що Нацрада виконуватиме цей закон і у тримісячний термін має намір привести ліцензійну діяльність телекомпаній у відповідність до його вимог.

"Ми зараз вивчаємо те, що маємо зробити з цього приводу і якими будуть наші дії. Чи буде це рішення Національної ради, чи просто наказ голови. Але , як ми розуміємо, відповідно до цього закону буде скасовано у бланку ліцензії графа про мови. Крім того, ця норма буде скасована у заявних документах", - сказав він.

Також регулятор має намір запропонувати телекомпаніям переоформити ліцензію у тримісячний термін. "Ми повідомимо всі телекомпанії про те, що така норма є. І упродовж трьох місяців це буде зроблено безкоштовно. Далі, якщо ми правильно розуміємо закон, переоформлення буде проходити за звичайною формою і компанії будуть сплачувати нарахування", - зазначив Володимир Манжосов. Окрім цього він додав, що телекомпанії з цього приводу до Нацради ще не звертались.

Натомість керівний партнер юридичної компанії Jurimex Юрій Крайняк наголошує на тому, що закон про мови передбачає тотальне переоформлення ліцензій на мовлення на підставах, непередбачених законом "Про телерадіомовлення". На думку пана Крайняка, зникнення української мови з українського теле- та радіоефіру "скоріш за все стане питанням часу".

Нагадаємо, закон "Про засади державної мовної політики" було ухвалено у Верховній раді 3 липня. Законопроект ухвалили у редакції першого читання незважаючи на те, що до нього було подано понад 1000 поправок і тривав їх розгляд у комітеті, про що після погоджувальної ради заявляв журналістам Володимир Литвин. Крім того, голосування за закон відбувалося з порушенням норм регламенту, про що заявили представники опозиції. При цьому, фракція Литвина повним складом проголосувала за мовний законопроект. Голова Верховної Ради Володимир Литвин підписав закон 31 липня, а Віктор Янукович - 8 серпня.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
За матеріалами: Телекритика
Теги: Нацрада 
Можливості: Написати редактору Версія для друку PDF версія Відправити другу

Коментарі вимкнені

Додати коментарів (99)

 
  • іов
    14 серпня 2012 р.
    Відповісти
    Ох, якби те сталось, щоб ви не вертались, Щоб там i здихали, де ви поросли
    ! Не плакали б дiти, мати б не ридала, Не чула б у бога вашої хули.
    I сонце не грiло б смердячого гною На чистiй, широкiй, на вольнiй землi.
    I люди б не знали, що ви за орли, I не покивали б на вас головою.
    Схаменiться! Будьте люди, Бо лихо вам буде
    ШЕВЧЕНКо
    • Ійобу
      14 серпня 2012 р.
      Відповісти
      Додай щє від себе, рідною мовою - гав! гав! гав! му-у, му-у!
      • Днепр
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        Висрався? З полегшенням!
  • Расєйскій патрійот
    14 серпня 2012 р.
    Відповісти
    Цєльних трі мєсяца ждать?! Нєт! Я ентава нє винєсу! Давайтє пряма січас! Німєдлінна! Хватіт ущємлять вєлікай рускій ізик!
  • Арій
    14 серпня 2012 р.
    Відповісти
    кацапи на данбассє , адєссє і криму спиваються і вимирають і це добре , менше тупого бидла буде за ригів голосувати
  • Влад
    14 серпня 2012 р.
    Відповісти
    Сволочи помаранчевые не напрягайте обстановку, ваше место на нарах. Вы показали через юльку и луцыка, что вы трусы.
    • крым
      14 серпня 2012 р.
      Відповісти
      а вы через Янека и Ахметова, что вы ЗЭКи и банда.
      • Влад
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        крым-а теперь и Вы поморанчевые зеки но еще и трусы.
        • Дюк
          14 серпня 2012 р.
          Відповісти
          Влад, не ведись. Он не из Крыма, а обычный западенский провокарор
  • Українець
    14 серпня 2012 р.
    Відповісти
    Дожили, тепер українці в Україні 2й сорт. І без закону українська мова майже зникла з телебачення та радіо. А після введекння закону в дію телевізор можна не вмикати.
    • Михаил
      14 серпня 2012 р.
      Відповісти
      А где эта мова, кроме Галиции и "диких" сел, она была.
      • Михайлина
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        Михаилу: чуєш Мойшику, мова була і є в центральній Україні також, плюс по селах, в тих же ж Одеській, Луганській (де є російські і українські села), Дніпропетровщині, Херсонщині, Миколаївщині, Вінниччині.....де люди завжди мирно співіснували. Почитай Катаєва "Волны Черного моря".
      • Анатолий Еремин
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        Украинские каналы нужно вообще закрыть, рабы должны смотреть и делать то что разрешит хозяин. ВЕЛИКАЯ РОССИЯ будет решать как жить трусливым хохлам и жить ли вообще, вы быдло и помните об этом на каком-бы языке вы не вякали.
        • Ганна
          14 серпня 2012 р.
          Відповісти
          ви шовініст. думаю, що це політика саме вашого хазяїна так на вас вплинула, бо саме ви у своїй великій расеи помаленьку звакаєте жити так, як дозволить вам ваш хазяїн. до речі, на вашій великій мові "каком бы" пишеться без дефісу. а про комплекс всього великого ще Фрейд за свого часу багато чого цікавого написав. почитайте, може попусте....
  • Иван
    14 серпня 2012 р.
    Відповісти
    Слава Богу, теперь хоть телик без перевода и прочих букв на пол экрана можно посмотреть, а то приходилось пользоваться сателитом и интернетом. И пусть не переживает элитная расса, и для них каналов хватит. Каждому каналу свой зритель
    • Віктор
      14 серпня 2012 р.
      Відповісти
      Я хотівби на тебе поглянуть і твої висловлювання якби ти був в німетчині
      • Влад
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        Віктор-в Германии тоже говорят на двух диалектах Немецкий и Южно-Саксонский.
      • Игорь
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        заткнись БЫДЛО !
  • Vitaliy
    14 серпня 2012 р.
    Відповісти
    Недочекаєтесь) Через 3 місяці вибори...
    • 666
      14 серпня 2012 р.
      Відповісти
      А на что вы надеетесь. Ваша опозиция между собой ещё до выборов глотку друг другу перегрызут, а ваши ивасыки-телесыки мовни дальше галиции не пройдут и будете мутить воду на своей галицине. Украина для украинцев, не путать с галицанами
      • Анатолий Еремин
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        Украина это малороссия, и никаких "украинцев" не существует, вы наши рабы и быдло, мы разрешили вам немного подняться с колен а вы возомнили себя людьми, на колени все хохлы на каком-бы вы языке не говорили, кто будет более преданным рабом получит лучшую пайку остальным -подыхать...
        • Павел
          14 серпня 2012 р.
          Відповісти
          Ты лошара и поц , кацапская сабака , тебя тварь на колени поставить и жрать гавно после хахлов .
      • warge
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        Щоб ти, нещасне, запам"ятало: українці - це ті, які розмовляють українською. А ви, російськомовне б...о, громадяни України.
      • Сергій
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        Львів - це і є Україна, а Донецьк - це не Україна.
        • Миша
          14 серпня 2012 р.
          Відповісти
          Ты это полякам расскажи чей Львов , может черенок от лопаты тебе в задницу затолкают.
        • Сергієві
          14 серпня 2012 р.
          Відповісти
          Львів - яка це Україна? Це не визначена етнічна група, яка примазуєтся до України тому що від неї здихалися поляки. Львів, Луцьк, Тернопіль - усі вони об"єднани у регіон який зветься бидлостан. Прийшли у гості, будь ласка, поводьте себе я к гості, а не як хозяєва
          • warge
            14 серпня 2012 р.
            Відповісти
            То ти, нещасне, ще й мову нашу вивчило? Бувають же такі дива: кацап - і українську знає..
            • borg
              15 серпня 2012 р.
              Відповісти
              Львов построили поляки и вдохнули в этот город европейскую цивилизацию, а вас рагулей даже через рагули в город не пускали, что б вы там не воняли. Сталин вам этот город подарил, поляков, вы голытьба, уничтожили, а кому повезло тот убежал, а теперь вы пи3дите о какойто культуре и о величии вашей поднародности и все вокруг у вас конечно же недолюди. Это просто диагноз ГАЛИЦАЙ!!!
    • Пуссириотка
      14 серпня 2012 р.
      Відповісти
      Предсказать как будет и кто победит?
  • Лена
    14 серпня 2012 р.
    Відповісти
    Да нормально все, никуда никакая мова не денется. Что законом про мову можно отменить все это кугутское сильпо понаехавшее и катающее во рту суржик на тему мовы? Тут дуста мало.
    • zeitler
      14 серпня 2012 р.
      Відповісти
      Я етнічний німець, крім німецької володію російською, польською, українською мовами. Однак, своїм моральним обовязком вважаю поважати мову титульної нації українців. Мені шкода вас frau Lena, Вы жалкое необразованое существо. Кстати это "кугутское сельпо" Вас кормит. Позор таким плебеям как Вы и Вам подобным. Вы себя научитесь уважать. Жаль мне Вас.
      • Михаил
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        Специально для этнических немцев - 88% этнических украинцев разговаривают на своем родном - русском. И еще национальности придумал В.И.Ленин до него в Российской империи их не было!В Уркаине две языковых группы - одна 88 % русскоязычная, вторая 12% суржиковая (это Галиция в основном). Да и вообще нет никакого украинского языка - есть русский попорченный польским!
        • Дюк
          14 серпня 2012 р.
          Відповісти
          ЖЕСТЬ
        • Західняк
          14 серпня 2012 р.
          Відповісти
          А звідки такі цифри? Бував недавно в східній Україні, біля самої Донецької області. Дуже приємно здивувало, що люди там розмовляли УКРАЇНСЬКОЮ! Правда, невелике то було містечко. Безперечно, у великих містах більшість розмовляє російським суржиком, але явно менша частина населення вважає рідною російську. Закликаю всіх, хто не підтримує мовний закон і регіоналів, нарешті зробити хоч щось, наприклад почати розмовляти українською.
          І ще б нарешті хотів почути, якими це полонізмами засмічена мова у Львові
        • zeitler
          14 серпня 2012 р.
          Відповісти
          Поэтому Миша, словяне и вымирают, между собой так грызутся, что скоро ни украинцев, ни руских не станет. Кроме злобы и неприязни, их убивает алкоголь, наркомания, аморальность, взяточництво. А вы у глазах вашых кумиров - бандитов при власти, которых избрали - серая маса, как и у ленинцев твои предки были.
          • Влад
            14 серпня 2012 р.
            Відповісти
            zeitler-наши предки очистили землю от немецкого фашизма.
  • Анатолий
    14 серпня 2012 р.
    Відповісти
    Возня вокруг "мовного" вопроса простым людям Украины совкршенно не нужна. Эта возня нужна только той части элиты, которая не у власти и поддерживают "оппозицию" только проплаченная часть людей. Вот такое моё мнение...
    • Игорь
      14 серпня 2012 р.
      Відповісти
      Согласен на миллиард %
    • Viktor
      14 серпня 2012 р.
      Відповісти
      Уважаемый (понимай "неуважаемый"), живя в стране с именем Украина, будь добр уважать основные идентификаторы ее, в том числе и язык, который называется по имени страны УКРАИНСКИМ. Или ты хочешь, чтобы в Украине был русский язык только, а затем и чтобы Украина была не Украиной. Вот эти твои желания и моральная (даже) поддержка и называется мышиной возней в результате чего портится то ключевое, что может привести к гибели всего корабля, в т.ч. и мышей, которые на нем...
      • Олег Крым
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        Правильно сказано!
        Граждане Украины должны говорить на языке Украинского государства, а "Украинским языком" предлагаю сделать Русский язык. А галицайскую мову в сделать языком региональным.
        • куй тебе в сраку
          14 серпня 2012 р.
          Відповісти
          ты опять забыл пилюли принять, придурок?
        • Днепр
          14 серпня 2012 р.
          Відповісти
          Размечтался...
      • Чунчо-барабанщик
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        Ну уважаю, понимаю, но говорю на русском и что?! Паспорт порвать? Клеймо поставить? Да с какого перепугу? Я такой же гражданин Украины как и ты. И только потому что тебе взбрендило в твоию голэну под оселедчик макитру что я там что-то должен тебе или кому-то еще голосистому - та ось тоби хрену з морквой пополам. Я как нибудь сам разберусь, что надо а что желаемо.
        • мнение
          14 серпня 2012 р.
          Відповісти
          Выктору---Страна Украина,в её нынешнем виде образовалась искусственно, когда группа бандитов решила на сходке поделить сферы влияния и дерибана несметного богатства, созданного многолетним трудом народа великой страны,под названием СССР.Старны,где в финале "русской" "ПЕСНИ ГОДА" на центральном канале советского телевидения на украинском языке свободно и спокойно пела София Ротару,получал премии за песни на украинском языке Мыкола Мозговый, Гнатюк, Нина Матвиенко за нардные песни)...страна,где точно также учили творчество Шевченко,Франко,Леси Украинки, где дети могли читать рассказы Всеволода Нестайко и мировых фантнстов на украинском...Что-то сейчас я не вижу рвения в создании культурных ценностей на украинском языке.А то, что страны такой не будет-не велика беда,ведь для простых людей ничего не измениться.Только быть может количество местных дерибанщиков бюджета и ресурсов поубавится.
    • Лена
      14 серпня 2012 р.
      Відповісти
      Да, не могу не согласиться. Вопрос сильно заполитизирован. По накалу страстей можно подумать - конец света. Политосы игрище себе устроили, а у некоторой части электората аж очи на лоб лезут: задели за живое. Вместо решения действительно насущных проблем.
      • Viktor
        14 серпня 2012 р.
        Відповісти
        Деточка, позволь тебе сказать, что имкя такую жизненную позицию, ты чего-то очень важного недопонимаешь (и вряд ли уже поймешь), потому что такие понятия, как патриотизм чужды вашему хрупкому созданию или вы живете не на сврей патрии и хотите, чтобы это место стало частью истинной вашей родины...
        • Лена
          14 серпня 2012 р.
          Відповісти
          Я как-то сама в состоянии связать причинно-следственные связи и пофилософствовать на эту тему. Но я сознательно выбираю свою позицию, вне контекста чьих-то представлений о том кто я, где мне Родина а где, понимаешь, Батькивщина. Я у себя дома. А свое мнение обо мне - только лишь ваше мнение, не бо-ле-е. Сути вещей не меняет.
          • Viktor
            14 серпня 2012 р.
            Відповісти
            И все-таки, Леночка, милая, задумайся хотя бы на досуге, правильная ли твоя позиция, приводящая страну с именем Украина к тому, что скоро может быть мы не будем слышать украинский язык на своей земле. Возьми и послушай украинские романсы (например в исполнении Ольги Богомолец), думаю тебе очень понравится...
            • Лена
              14 серпня 2012 р.
              Відповісти
              Витюша, пойми, как все билингвы от рождения, в виду того что это, детка, Киев, я прекрасно знаю обе мовы, третью выучила. И обеим мовам есть место у меня, и никаких попыток разделить на родную и чужинську я не провожу только потому ч то я политически непроангажированый, взрослый индивид, понимающий, что конфликта мов - нет. Есть чьи-то желания на этом играть и манипулировать нами в своих целях. Но никаких насильственных попыток ни с чьих сторон я не приму, я буду делать как удобно мне и моим близким и окружению, в том числе проессиональному. А оно русскоязычное. Без заслацев, без рук москвы, госдепа и чьих-то еще. И это - не враги. Так что выбор осознаный и попытки представить мою в чем-то незрелость в этом вопросе вызывают улыбку. А не озлобление и проклятья как у моих мовных визави.
              • Влад
                14 серпня 2012 р.
                Відповісти
                Леночка Вы правильно излагаете свои позиции а Виктор ничем не отличается от Кивалова ,это обычная альтернатива.
              • Viktor
                14 серпня 2012 р.
                Відповісти
                Правильно ты, детка, говоришь о манипуляциях, но не хочешь осознать, что сама становишься зброей в руках этих самых киваловых еже с ним. Что было так уж плохо до этого законишки? А вот то, что получили в виде большого раздора среди нас стобой и в большом масштабе, просто не укладывается в голове. И ты чситаешь, что все, что не делают киваловы "надо благодарно принимать"?
  • Святольд
    14 серпня 2012 р.
    Відповісти
    Народе мій, дитино ясночола,
    Живи й орудуй мовами всіма,
    Бо кожна мова — твого духу школа,
    Твоєї правди — золота сурма.
    Вклякни перед зорею світовою,
    Що пломеніє, наче сонця креш,
    Та не молися мовою чужою,
    Бо, на колінах стоячи, помреш!!!!!!
2 3 4 5 6