Головна Новини Супутникового телебачення Телекомпаній Інші новини Блоги Досьє Українські телекомпанії Світові телекомпанії Телеведучі Супутникові оператори Аналітика Україна Світ Інтерв'ю Спорт на ТБ Кіно Мультимедіа Фото Відео Супутникове ТБ Ключі до супутникових каналів Biss Cryptoworks Nagra Seca Viaccess Videoguard Таблиця частот Amos 4°W Astra 4.8° Е Hot-Bird 13°E Eutelsat W4 36°E Hellas Sat 39°E Экспресс АМ22 53°E ABS 1 75°E Ямал 201 90°E ТелеBIZ ТелеLIVE Backstage Live Телеляпи Інше Контакти

Телеканал "112 Україна" змінив керівника

Розмір тексту:   Розділ: Новини телекомпаній Опублікував: Володимир Мула2 березня 2017 р., 21:32
Телеканал "112 Україна" змінив керівника

Телеканал "112 Україна" змінив керівника та виконавчий орган з одноосібного на колегіальний.

Як повідомляє Національна рада з питань телебачення та радіомовлення, 2 березня вона задовольнила клопотання ТОВ "Телерадіокомпанія "112-ТВ" у Києві (супутниковий телеканал "112 Україна") – і внесла відповідні зміни до ліцензії мовника.

До дирекції увійдуть генеральний директор Єгор Бенкендорф, перший заступник генерального директора Василь Сметана і другий заступник генерального директора Юрій Будяк.

Спершу Нацрада помилково повідомила, що власниками телеканалу порівну стали київські товариства з обмеженою відповідальністю "Аріадна ТВ" і "ТВ Вибір", та про зміни в редакційній раді (виключення Романа Савіна і Ольги Зубрицької і введення Віталія Мазурака і Сергія Мішеніна).

Як пояснили "Українській правді" у прес-службі Нацради, ця інформація потрапила до повідомлення з їхньої провини: дані питання на засіданні у четвер не розглядали.

Водночас Нацрада перенесла на наступне засідання розгляд питання переоформлення ліцензій регіональних компаній, що мовлять із логотипом "112 Україна": "Аріадна ТВ", "Лідер ТВ", "Партнер ТВ", "ТВ Вибір" і "Новий формат ТВ".

На засідання, дату якого Нацрада не уточнює, запрошено директорів цих компаній.

Відповідно до заяви, поданої Нацраді у червні 2016 року, у власниках телеканалу значилися ТОВ "Медіа група 112" і ТОВ "Медіа група 112 центр".

Однак у липні зі структури власників каналу "112 Україна" вийшли кіпрські компанії Secundiana Media 112 Ltd, Tertiana Media 112 Ltd, Quartiana Media 112 Ltd, Quintiana Media 112 Ltd, Sextiana Media 112 Ltd і Septiana Media 112 Ltd, кінцевим бенефіціаром яких називав себе бізнесмен Андрій Подщипков.

На всіх рівнях лишилися українські юрособи: товариства з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "112-ТВ", "Новий формат ТВ", "Аріадна ТВ", "Партнер ТВ", "ТВ Вибір" і "Лідер ТВ" стали належати одне одному, також до структури власності додалися "Інформаційне агентство "112.юей" і "Інформаційне агентство "112 Україна".

24 січня 2017 року Національна рада з питань телебачення й радіомовлення вкотре відмовила регіональним компаніям, які мовлять із емблемою "112 Україна", у переоформленні ліцензій у частині зміни програмної концепції мовлення.

"Аріадна ТВ", "Лідер ТВ", "Партнер ТВ", "ТВ Вибір", "Новий формат ТВ", які мовлять у цифровому багатоканальному мультиплексі МХ-5, давно просять переоформити їм ліцензії таким чином, аби вони цілком збігалися з програмною концепцією телеканалу "112 Україна" за супутниковою ліцензією.

Однак такі зміни не відповідають умовам ліцензій регіональних мовників, які вони отримали на конкурсі, пояснювали в Нацраді.

31 січня депутат Сергій Лещенко опублікував план заходів із "захоплення контролю" над каналом "112 Україна" людьми з оточення президента Петра Порошенка – однак його колега Григорій Шверк, який раніше був заступником голови Нацради з питань ТБ і радіомовлення, назвав відповідні роздруківки фейком.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
За матеріалами: УП
Теги: телеканал 112 Україна 
Можливості: Написати редактору Версія для друку PDF версія Відправити другу
Ваш email ніколи не буде опублікований
Залишилось 1000 символов
captcha 
Щоб не вводити капчу зареєструйтесь або увійдіть під своїм акаунтом

Додати коментарів (610)

 
1 2 3 4 5